lمعاون عمرانی استانداری: امیدواریم در سال آینده در زمینه ارتقاء فرهنگ شهروندی گامهای اساسی برداشته شود.
١٣٩٣/١٢/١٨
lمعاون عمرانی استانداری: امیدواریم در سال آینده در زمینه ارتقاء فرهنگ شهروندی گامهای اساسی برداشته شود.
 

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ، در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین حبیبی معاون عمرانی استانداری قزوین گفت : خوشبختانه شهرداران استان قزوین با پاک دستی همه موازین قانونی را رعایت می کنند و فعالانه و بانشاط برای خدمت به مردم کمر همت بسته اند.

حبیبی بیان کرد: شهرداران استان با اعتقاد به برنامه های دولت یازدهم خود را ملزم به اجرای برنامه های پیش بینی شده می دانند و برخی از آنها بسیار موفق عمل کرده اند که جای تقدیر دارد.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: شهرداران ارداق، محمدیه، بیدستان، آبگرم فعالیتهای خوبی داشته اند و در اجرای برنامه های فرهنگی، ساخت مسجد، همکاری در اعزام کاروان راهیان نور، امور فنی، آموزش، مدیریت مالی، کارگزینی و خدمات آتش نشانی موفق بوده اند.

حبیبی تصریح کرد: استان قزوین در زمینه انرژ های نو مانند باد و خورشید ظرفیت های بسیار خوبی دارد که امیدواریم در استفاده از پنل های خورشیدی در ساختمانهای اداری خود و نیز برحی پروژه های عمرانی که امکان بهره گیری هست پیشگام باشند.

وی در ادامه گفت: از شهرداران انتظار جدی داریم از حدف پارکینگ در مجوزهای ساخت و ساز خوداری کنند زیرا از این پس در کمیسیون ماده پنج با هیچ پرونده ای که در ساختمان پارکینگ نداشته باشد موافقت نخواهد شد.

این مسئول اظهارداشت: خوشبختانه شهرداری شریفیه در جلوگیری از تخلفات بسیار موفق عمل کرده و آن را به صفر رسانده که جای تقدیر دارد و امیدواریم سایر شهرداران نیز در این مسیر جدی باشند.

حبیبی یادآورشد : در ایام تعطیلات نوروزی وظیفه سنگینی داریم که با تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی باید زمینه ارائه خدمات مورد نیاز مردم را فرام کنیم تا رضایت عمومی تامین شود.

وی افزود : از شهرداران درخواست می شود نسبت به پاکسازی و زیباسازی شهر، تامین سرویس بهداشتی، معرفی جاذبه های گردشگری خود اقدام کنند و در هر شهر یک مسجد با تامین هزینه خادم مسجد به صورت شبانه روزی برای استفاده مسافران باز باشد و خدمات ارائه کند.

حبیبی در خصوص همراهی شهرداران با اعزام کاروان راهیان نور هم گفت: این حرکت عظیم فرهنگی با مساعدت همه دستگاهها و شهرداران باید همچنان در مسیر انتقال ارزش های دفاع مقدس پویایی خود را حفظ کند.

معاون عمرانی استاندار همچنین درخصوص ضرورت ساماندهی مراکز جمع آوری ضایعات گفت:درقزوین ۶۰ مرکز و در اقبالیه ۸۰ مرکز جمع آوری ضایعات وجود دارد که باید ساماندهی شده و شناسنامه دار شوند تا بتوان کار نظارت را بهتر انجام داد.

وی اظهار امیدواری کرد در سال آینده در زمینه ارتقاء فرهنگ شهروندی گامهای اساسی برداشته شود.