نمایشگاه فروش بهاره کلید خورد
١٣٩٣/١٢/١٥
نمایشگاه فروش بهاره کلید خورد
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین نمایشگاه فروش بهاره عصر روز جمعه طی مراسمی با حضور پارسا معاون برنامه ریزی استانداری قزوین،پرزحمت ریاست سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین،کولجی ریاست اتاق اصناف استان قزوین و نیک فطرت مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین  آغاز بکار کرد .
این نمایشگاه در فضایی به مساحت 3600 متر مربع با حضور بیش از 240 مشارکت کننده برپا بوده و تولید کنندگان و نمایندگی های عرضه مستقیم کالا با ارائه تخفیف محصولات خود را عرضه می کنند.
شایان ذکر است کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می شود از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تأئید کارشناسان سازمان صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف استان قزوین بوده و بازرسان این سازمان بر نحوه فروش غرفه داران نظارت دارند.
از جمله اهداف این رویداد اقتصادی می توان به تامین مایحتاج عمومی و تنظیم بازار، کنترل قیمت‏ها و نیز ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا اشاره نمود.
نمایشگاه فروش بهاره از 15 لغایت 24 اسفند ماه به مدت ده روز از ساعت 15 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)،جنب صدا و سیما جهت بازدید عموم دایر خواهد بود.