هشتمین نمایشگاه دام و طیور ، صنايع و تجهيزات وابسته بكار خود پايان داد
١٣٩٣/١٠/٢٧
هشتمین نمایشگاه دام و طیور ، صنايع و تجهيزات وابسته بكار خود پايان داد
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در این رویداد اقتصادی  50 موسسه و شرکت تولید کننده و نماینده از استانهای تهران،اصفهان، قزوين،خراسان رضوی،آذربایجان شرقی و البرز آخرین تولیدات و دستاوردهای تحقیقاتی خود را در معرض دید علاقمندان قرار دادند.
 مشارکت کنندگان 26٪ در بخش دامپروری و نهاده ها ،66% در بخش تجهيزات دامپروري و در بخش دامپزشكي و 14 درصد از مشارکت کنندگان در بخشهای علمی و تحقیقاتی  مشغول فعالیت بودند.
ساخت و توليد جت هيتر مخصوص مرغداري ،انتشارات تخصصي علوم دامي و دامپزشكي،فرآوري دانه هاي روغني،توليد دستگاههاي شيردوش ثابت و سيار تجهيزات دامپروري و كشاورزي،توليد تجهيزات مرغداري،توليد مكمل،كنسانتره و افزودني هاي خوراك دام و طيور و نهاده هاي وابسته به آن،تجهيزات مرغداري،خوراك دام و طيور و آبزيان،طراحي ،توليد و ساخت انواع دستگاههاي بسته بندي علوفه،داروهاي دام و طيور،مرغداري پرورش پولت،خوراك دان،پسته،كشاورزي،تخم مرغ،توليد سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي صنعتي،اتوماسيون مرغداري و ... از جمله زمينه فعاليت مشاركت كنندگان نمايشگاه فوق بود.
از جمله اهداف برپایی این رويداد اقتصادي می توان به ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان،ايجاد آگاهي عمومي،اخذ سفارش از مشتريان جديد،معرفي كالا و خدمات جديد،گسترش كانال هاي توزيع و ايجاد نمايندگي،تبادل اطلاعات و تجربيات، تحقیق بازار و بازاریابی،ورود به بازارهاي جديد،رقيب شناسي و سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان اشاره نمود.
در روز پایانی نمایشگاه نیز با اهدا تندیس از زحمات مشارکت کنندگان تجلیل شد. شايان ذكر است این نمایشگاه با استقبال چشمگیری از سوی بازدیدکنندگان و متخصصین مربوطه رو به رو شد.
 هشتمین نمایشگاه دام و طیور ، صنايع و تجهيزات 23 لغایت 26 دي ماه بمدت 4 روز از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا وسیما پذيراي بازديد متخصصين و علاقمندان بود.