پیام تبریک مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین به مناسبت هفته بسیج
١٣٩٣/٠٩/٠١
پیام تبریک مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین به مناسبت هفته بسیج
 
تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد،این یک رکن اساسی است.
مقام معظم رهبری(مد)
 
 
شجره طیبه ی « بسیج » به عنوان یادگار جاودان معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، نمادی آشکار از اراده مردم در عرصه های مختلف اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی است که در مدرسه عشق ، مشق شجاعت آموخت و به پیروی از سیدالشهداء (ع)، ایستادگی در مقابل ظالمین را درس زندگی قرار داد .
اینک ارتش بیست میلیونی حضرت امام راحل (ره) ، در سی و دومین سالگرد تشکیل خود نه فقط یک تشکل نظامی ، بلکه جریان و تفکر اصیل انقلابی است که در عرصه های سرنوشت ساز فرهنگی – اجتماعی – اقتصادی و در سنگر صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور تعیین کننده دارد ، بطوریکه به فرمایش مولا و مقتدایمان حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای « بسیج نسبت به حرکت عمومی انقلاب و نظام اسلامی یک نقش فرادوره ای دارد و اگر انحرافی در حرکت مستقیم انقلاب و نظام دیده شود ، بسیج در مقابل آن خواهد ایستاد » .
بسیجی نیز نماد عزت ، اقتدار ، مسئولیت پذیری و باورمندی به اصول و مبانی انقلاب شکوهمند اسلامی و تجلی عشق و دلدادگی به آرمانهای اعتقادی و ملی است .
پایمردی همه بسیجیان مخلص را در ظل توجهات حضرت ولی عصر ( عج)  و فرمانده معظم کل قوا از خداوند بزرگ مسألت داشته و از ایزدمنان می خواهیم که  ما را در صف بسیجیان سرافراز قرار داده و از اخلاص ، معرفت و یقین آنان جرعه ای برما بنوشاند و به همه ما منش ، تفکر و سیره بسیجی عطا فرماید.
 
هادی نیک فطرت شیوایی
 مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین