برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی از 1 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین
١٤٠١/٠٨/٢٦
برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی از 1 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین احمد خورگامی مدیرعامل این شرکت بیان داشت: استان قزوین و دشت آن سالهاست که به عنوان یک قطب مهم کشاورزی و الگوی توسعه پایدار کشاورزی به شمار می آید و صنعت کشاورزی بعنوان یکی از بخش های مهم اقتصاد کشور است که توسعه آن در راستای رفاه جامعه و توليد محصول سالم رابطه نقش مهمی را ایفا می نماید و هر اقدامی در جهت نیل به خود کفایی در توسعه محصولات کشاورزی در افزایش درآمد ملی ، توسعه صادرات و ایجاد اشتغال تاثیر مستقیم خواهد داشت.
این مسئول افزود: با توجه به این مهم، شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین امسال برای اولین بار برگزاری نمایشگاه کشاورزی را در دو مقوله کاملاً تخصصی در بخش ادوات و ماشین آلات و هم در بحث بذر و کود و نهاده و سیستم های آبیاری برای رفع نیاز بهره برداران استان را در دستور کار خویش قرار داد.
وی اضافه کرد: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی از تاریخ یکم لغایت چهارم آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می گردد.
خورگامی یادآور شد: مشارکت کنندگان تولیدات و محصولات خود را در حوزه های  نهاده ها، سیتم های نوین آبیاری و آبرسانی، صنایع تبدیلی، تجهیزات گلخانه ای، پهباد، نهال، کود، بذر، سم و صنایع وابسته در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
وی خاطر نشان کرد: بیش از 50 مشارکت کننده از استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، گیلان و کردستان  در این رویداد حضور خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان یادآور شد : سیزدهمین نمایشگاه کشاورزی در مدت برگزاری  از ساعت 15 الی 20  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین جهت بازدید متخصصان و علاقه مندان دایر خواهد بود.