افتتاح نمایشگاه دانش بنیان سازی تولید با حضور معاون اقتصادی استاندار
١٤٠١/٠٨/١٧
افتتاح نمایشگاه دانش بنیان سازی تولید با حضور معاون اقتصادی استاندار
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین، اولین نمایشگاه دانش بنیان سازی تولید با حضور پیله فروش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین، خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین و جمعی از مدیران استانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گشایش یافت.
پیله فروش در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فوق اظهار داشت: نمایشگاه دانش‌بنیان سازی تولید در استان باید به یک رویداد دائمی و مستمر تبدیل شود.

وی در ادامه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را با سه عبارت بسیار مهم و اساسی «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» نام‌گذاری کردند و فلسفه برگزاری این نمایشگاه در راستای نهادینه شدن نگرش علمی در جامعه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: نمایشگاه دانش‌بنیان سازی تولید فرصتی مناسب برای بروز استعدادهای علمی و پژوهشی مخترعان و فناوران و سبب ارزآوری به کشور است و این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای فعالان این عرصه محسوب می‌شود.

پیله‌فروش گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدات غنی آنان در حوزه فناوری به‌عنوان یک ابزار مهم در جهت توسعه و ترقی پروژه‌های کلان استانی و ملی به شمار می‌رود. این نمایشگاه می‌تواند در یک تقویم ثابت سالانه در دستور کار قرار گیرد و یک شرکت دانش‌بنیان متولی برگزاری این رویداد علمی در استان باشد.

وی تأکید کرد: برای تحقق این امر لازم است نظرات و پیشنهادات ثبت‌ شده و مصوبات نیز به تصویب برسد و برای سال آینده برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.