دکتر قربانی : برگزاری نمایشگاه قزوین هلث فرصت های مناسبی را در حوزه بهداشت و درمان ایجاد کرده است
١٣٩٣/٠٨/٢١
دکتر قربانی : برگزاری نمایشگاه قزوین هلث فرصت های مناسبی را در حوزه بهداشت و درمان ایجاد کرده است
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین،اولین نمایشگاه تجهیزات و ملزومات پزشکی،  آرایشی و بهداشتی قزوین در دومین روز برگزاری، میزبان دکتر قربانی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ،دکتر محمدی نماینده ی مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، دکتر مهرام ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و هئیت همراه  بود.
در این بازدید که حدود 3 ساعت به طول انجامید مقامات مسوول  از کلیه ی شرکت های  تجهیزات پزشکی و تولید کنندگان  آرایشی وبهداشتی بازدید نمودند .
دکتر قربانی  در جریان این  بازدید طی مصاحبه ای با خبرنگار واحد روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی اظهار داشت : برگزاری این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای معرفی محصولات داخلی ، جلوگیری از خروج ارز ،تقویت شرکت های تولید کننده و عرضه کننده، حمایت از مصرف کالاهای داخلی و هم چنین توسعه‌ی صادرات غیر نفتی می باشد. وی هم با تقدیر از برپایی این رویداد بزرگ در استان قزوین اظهار امیدواری کرد که سایر استان های کشور نیز در این راستا  فعالیت نموده و به امر بهداشت و سلامت توجه ویژه نمایند .
داوود محمدی نیز در این راستا گفت : با توجه به  اینکه استان قزوین برای اولین بار در زمینه ی تجهیزات پزشکی میزبان شرکت های تولیدی و توزیعی کشور می باشد این نمایشگاه از سطح بسیار مطلوبی برخوردار بود  وی خاطر نشان کرد: با توجه به پتانسیلهای استان قزوین و همچنین موقعیت صنعتی این استان امید آن می رود با  مطالعات و ارتباطات موثر بتوانیم شاهد برگزاری این نمایشگاه  در سطح بین المللی باشیم .
دکتر مهرام نیز پس از بازید  تخصصی  از نمایشگاه گفت  : این نمایشگاه  به چند دلیل از سطح مطلوبی  برخوردار بود. اول ایجاد فضای رقابتی بین شرکت های تولید کننده و نمایندگی های شرکت های مختلف از نظر کیفیت کالا و قیمت دوم تشویق شرکت های که در سطح استان و ملی فعالیت می کنند سوم شناساندن و آشنایی مردم و متخصصان با خلاقیت ها و  نواوری ها ی صورت گرفته در این صنعت که می تواند از نکات مثبت این نمایشگاه باشد.