هفتمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی بکار خود پایان داد.
١٣٩٣/٠٥/١٩
هفتمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی بکار خود پایان داد.
 
هفتمین نمایشگاه تخصصی  کودک ، نوجوان  و سرگرمی بکار خود پایان داد
                                                                                
هفتمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان باهدف ارتقا سطح نگرش جامعه و اهمیت بخشی آن به بنیان خانواده و همچنین ایجاد اوقات فراغت سالم برای کودکان و نوجوانان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برگزار گردید.
 در این نمایشگاه تولید کنندگان و صاحبان صنایع در  حوزه های کتاب و انتشارات کودک ، بازی و سرگرمی، بازیهای فکری ، غذایی ،پوشاک ، آموزش ، تزئینات اتاق کودک ، سیسمونی ، نرم افزارهای رایانه ای، آموزشگاههای هنری و ... از استانهاي تهران،قزوين و اصفهان محصولات خود را به نمايش گذاشتند.
ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی شهروندان و خانواده ها در زمینه بازی و اسباب بازی و سرگرمی‌های آموزشی متناسب با سطوح سنی کودک و نوجوان ، ایجاد فضایی بمنظور  ارائه محصولات تخصصی و آشنایی خانواده ها با دستاوردهای جدید مرتبط با آموزش و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ، معرفی آخرین تولیدات جدید ، افزایش نشاط شهروندان ،کاهش آسیب های اجتماعی حوزه کودک و نوجوان  و ... از جمله دیگر اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی بود .همچنین با توجه به این موضوع که  کودک به آموزش، بازی و تکنولوژی در کنار هم نیاز دارد تا بتواند رشدی چندجانبه داشته باشد ، این نمایشگاه همه این ارکان را در کنار هم و پیش روی خانواده ها قرار داد.
شایان ذکر است اجرای موسیقی شاد کودکان،آسیب شناسی اجتماعی کوکان،  اجرای نمایش عروسکی، برگزاری مسابقه نقاشی و ... از جمله برنامه های جانبی هفتمین نمایشگاه تخصصی کودک ،نوجوان و سرگرمی بود.
هفتمین نمایشگاه تخصصی کودک ، نوجوان و سرگرمی از 12 لغایت 18 مرداد ماه از ساعت  17 الی 22 واقع در بلوار  امام خمینی(ره)،جنب صدا و سیما جهت بازدید عموم دایر بود.