مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین برگزار گردید.
١٣٩٣/٠٦/٠٥
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین برگزار گردید.
 
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین صبح روز دوشنبه 13 مرداد ماه با حضور جناب آقای قاسمی مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان قزوین ،جناب آقای مهندس فرخ زاد نایب رییس و عضو محترم شورای اسلامی شهر قزوین، جناب آقای مهندس چگینی عضو محترم شورای اسلامی شهر قزوین، جناب آقای مهندس غیاثوند عضو محترم شورای اسلامی شهر قزوین،جناب آقای مهندس فرج زاده ها مدیرعامل محترم سازمان همیاری شهرداریهای استان قزوین،جناب آقای برزگر معاون محترم توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین، جناب آقای مهندس کیانی شهردار محترم سگزآباد، جناب آقای مرسلی عضو محترم هیئت مدیره شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین، اصحاب رسانه و جمعی دیگر از مسئولین در سالن اجتماعات شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برگزار گردید.
جناب آقای مهندس فرج زاده ها مدیرعامل محترم سازمان همیاری شهرداریهای استان قزوین و رییس هیأت مدیره شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در آیین تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اظهار داشت امیدوارم دردوران مدیریت جدید شاهد توسعه رویکرد بین المللی در فعالیت های نمایشگاهی استان قزوین باشیم. رئیس هیأت مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اظهار داشت:توسعه فیزیکی این شرکت در دوره جدید امری اجتناب ناپذیر است و باید به سمت تحقق بیشتر انتفاع مالی سالانه در فعالیت ها باشیم. وی با اشاره به سابقه قزوین به عنوان پایتخت حکومت صفوی افزود: در دورانی که مساحت ایران سه برابر کشور کنونی بوده است شهر قزوین بیش از 54 سال پایتخت سیاسی ایران بوده و این نشان دهنده اهمیت آن می باشد. ایشان در این باره افزود: وضعیت امروز قزوین با این سابقه کهن تمدنی فاصله زیادی دارد و می توان با صراحت عنوان کرد که قزوین بعد از دوران صفویه، دچار مظلومیت بسیار زیادی در تمام ابعاد شده است. ما باید از ظرفیت های نمایشگاه های بین المللی در جهت معرفی انواع پتانسیل های این استان به ویژه در بخش های میراث فرهنگی ، صنعتی و کشاورزی استفاده کنیم. وی افزود این در حالی است که علی رغم درآمد مالیاتی بالای استان قزوین، از نظر بودجه در رتبه های آخر کشوری می باشیم. وی ضمن تقدیر از زحمات مهندس علی وحدتی مدیرعامل پیشین شرکت نمایشگاه های بین المللی برای مهندس هادی نیک فطرت شیوایی مدیرعامل جدید این مجموعه آرزوی توفیق و پیروزی و سربلندی کرد. ایشان از مهندس نیک فطرت شیوایی  به عنوان مدیری متعهد و متخصص و پرانرژی نام بردند. مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان افزایش میزان رضایت مراجعین نمایشگاه های استان قزوین از 55 درصد به 80 درصد و تعداد بازدیدکنندگان را از یک میلیون 200 هزار نفر در سال89 به دو میلیون 200 هزار نفر در سال 92 قابل تقدیر دانست و خواهان تداوم این روند روبه رشد در دوره مدیریت جدید شد. 
در ادامه اين مراسم جناب آقای مهندس هادي نيك‌فطرت، مديرعامل جديد شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان هم از اهداف و برنامه‌هاي خود سخن به ميان آورد و با اظهار اميدواري گفت: اميدوارم اگر نتوانم در ارتقا شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان نقش موثر داشته باشم اما بتوانم امانتدار خوبي براي اين مجموعه باشم.
او به توانمندي‌هاي استان قزوين اشاره كرد و افزود: قزوين به لحاظ صنعتي و گردشگري پتانسيل‌هاي زيادي دارد و آثار ثبت شده آن كمتر از اصفهان نيست كه اميدواريم بتوانيم اين توانمندي‌ها را در نمايشگاه‌هاي قزوين به ظهور برسانيم.
اين مدير به بيان اهميت شركت‌هاي نمايشگاهي پرداخت و تصريح كرد: به طور معمول شركت‌هاي نمايشگاهي سالانه 300 ميليون دلار به دولت‌ها پول تزريق مي‌كنند و همچنين رويكرد مهم اين شركت‌ها كارآفريني است و تا آنجا كه در سال 2007 صنعت نمايشگاهي در كشور آلمان 300 هزار فرصت شغلي ايجاد كرده است.
این مسئول برنامه‌‌هاي خود را در سه محور كوتاه‌مدت، ميان مدت و بلندمدت اعلام و اضافه كرد: هدف ما بر اين است كه با رویکرد علمی مبتنی بر برنامه ریزی فعاليت كنيم تا قزوين را به جايگاه اصلي خود برسانيم.فضاي شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان محدود است
جناب آقای مهندس علي وحدتي مديرعامل سابق شركت نمايشگا‌ه‌هاي بين‌المللي استان هم طي سخناني به ارايه گزارش عملكرد 3 سال و نيمه خود در اين مجموعه پرداخت و گفت: فضاي شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان محدود است و بايد توسعه بيابد.
ایشان در پایان خاطرنشان كرد: در حال حاضر شركت‌ نمايشگاه‌ها بين‌المللي استان به لحاظ پاركينگ با محدوديت روبرو است و هماهنگي‌هاي صورت گرفته كه زمين‌هاي حاشيه اين مجموعه به پاركينگ نمايشگاه تبديل شود كه اميدواريم اين امر به زودي تحقق يابد.
در پایان این مراسم حکم جناب آقای مهندس نیک فطرت توسط جناب آقای مهندس فرج زاده ها به وی اعطاء شد و از زحمات جناب آقای مهندس وحدتی تقدیر به عمل آمد.