برگزاری نمایشگاه سونا،جکوزی وتجهیزات آشپزخانه و تاسیسات وابسته همزمان با نمایشگاه خانه و آشپزخانه از سوم مهر ماه
١٣٩٧/٠٦/٣١
برگزاری نمایشگاه سونا،جکوزی وتجهیزات آشپزخانه و تاسیسات وابسته همزمان با نمایشگاه خانه و آشپزخانه از سوم مهر ماه
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین هادی طاهرخانی مدیرعامل این شرکت اظهار داشت : نمایشگاه سونا،جکوزی وتجهیزات آشپزخانه و تاسیسات وابسته همزمان با نمایشگاه خانه و آشپزخانه از تاریخ 3 لغایت 7 مهر ماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.
طاهرخانی یادآور شد:  بیش از50 واحد تولیدی و بازرگانی از استان های قزوین ، تهران و البرز  آخرین دستاوردها و تولیدات خود در حوزه عناوین نمایشگاه: در فضایی به مساحت 3600 مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
این مسئول خاطر نشان کرد : ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان، معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان، سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصین و علاقمندان با تکنولوژیهای روز این صنایع از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.
وی در پایان افزود : نمایشگاه سونا،جکوزی وتجهیزات آشپزخانه و تاسیسات وابسته همزمان با نمایشگاه خانه و آشپزخانه در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید متخصصین و عموم مردم دایر خواهد بود.