برگزاری دهمین نمایشگاه کودک ، نوجوان و سرگرمی از 29 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین
١٣٩٧/٠٥/٢٧
 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگا های بین المللی استان قزوین هادی طاهرخانی مدیرعامل این شرکت اظهار داشت:دهمین  نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی از تاریخ 29 مرداد لغایت 2 شهریور ماه به مدت پنج روز  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

این مسئول افزود: ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی شهروندان در زمینه بازی و اسباب‌بازی و سرگرمی‌های آموزشی متناسب با سطوح سنی ، آشنایی خانواده‌ها با دستاوردهای جدید مرتبط با آموزش و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و معرفی آخرین تولیدات جدید از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است..

طاهرخانی تصریح کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در حوزه‌های بازی و سرگرمی، بازیهای فکری، کتاب و انتشارات کودک، پوشاک کودک، آموزش، تزئینات اتاق کودک، سیسمونی، آموزشگاه‌های هنری و مهد کودک  محصولات خود را عرضه خواهند نمود.

وی اظهار کرد: بیش از 50 مشارکت کننده از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی،  قزوین ، همدان، یزد و اصفهان در فضایی به مساحت  2000 متر مربع محصولات و تولیدات خود را  عرضه خواهند نمود.

طاهرخانی در پایان یادآور شد : دهمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی در مدت برگزاری، از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما  برگزار خواهد شد .