استاندار قزوین: برپایی نمایشگاه بزرگ هنری قزوین می تواند زمینه آشتی بیشتر مردم با هنر را مهیا کند.
١٣٩٧/٠٥/١٠
استاندار قزوین: برپایی نمایشگاه بزرگ هنری قزوین می تواند زمینه آشتی بیشتر مردم با هنر را مهیا کند.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین، عبدالمحمد زاهدی عصر سه شنبه در مراسم افتتاح اکسپور هنری قزوین اظهارداشت: داستان بشر امروز بسیار پیچیده و سخت شده و انسانی که آمده بود زمین را آباد کند اما امروز آنچه ازاو سرمی زند تباهی و بدی و سیاهی است.
استاندار قزوین گفت: تحقق شعار هر خانه یک اثر هنری ضمن کمک به معیشت و اقتصاد هنرمندان موجب تلطیف فضای جامعه و شکوفایی خلاقیتها می شود.
وی اضافه کرد: انسان امروز با اصل و روح خود قهر کرده و بشری که با عشق خلق شده و باید با لطافت، هنر، محبت و احساس زندگی کند از همه خوبی ها فاصله گرفته است.
استاندار تصریح کرد: هنر ابزاری برای آرامش انسان است و اگر از آن غفلت کنیم آسیب خواهیم دید.
وی بیان کرد: جامعه امروز پر از خشونت و قساوت و شلیک به سوی کسانی است که نمی شناسیمشان و باید بپذیریم وقتی با طبیعت و هویت و اصل خودمان که عشق است قهر کرده ایم باید منتظر عواقب آن باشیم.
استاندار تصریح کرد: هنر ارزشی، جلوه الهی است  ودر شرایطی که زندگی ماشینی شده است باید با خود آشتی کنیم و تنها راهش آشتی با هنر است.
زاهدی بیان کرد: رسالت هنر تلطیف رفتار انسانهاست و این نمایشگاه که با تلاش شبانه روزی عده ای علاقمند شکل گرفته در تلطیف فضای جامعه تاثیرگذار است.
استاندار تصریح کرد: فضای زندگی را از زیباییهای هنری خالی کرده ایم و رفته رفته از اصالت خود دور شده ایم و انسانی که همه صفات الهی را دارد به مرحله ای رسیده که اضطراب و آشفتگی وجودش را فرا گرفته است.
وی اضافه کرد: مهمترین جلوه خلاقیت انسان در هنر است و اگر با هنر آشنا شویم و از آن در زندگی استفاده کنیم به آرامش اجتماعی می رسیم.
زاهدی یادآورشد: هنرمند با ذهن خود خلق می کند و اگر به هنر اهمیت دهیم به اعتلای هنر و کاهش مشکلات کمک کرده ایم لذا بهتر است محیط خود را با استفاده از هنر زیبا و لطیف کنیم.
وی اظهارداشت: اگر هر خانه بک اثر هنری داشته باشد و تزیین خانه های ما با آثار هنری باشد هم به اقتصاد هنر و هم به آرامش جامعه کمک شده است.
استاندار بیان کرد: برپایی نمایشگاه بزرگ هنری قزوین می تواند زمینه آشتی بیشتر مردم با هنر را مهیا کند.