مدیرعامل شرکت نمایشگاه قزوین:شعار سال حمایت از کالای ایرانی است و باید تولیدات هنری هم جدی گرفته شود و مورد حمایت قرار گیرد.
١٣٩٧/٠٥/١٠
مدیرعامل شرکت نمایشگاه قزوین:شعار سال حمایت از کالای ایرانی است و باید تولیدات هنری هم جدی گرفته شود و مورد حمایت قرار گیرد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین ، دومین نمایشگاه بزرگ فروش اثار هنری قزوین(اکسپو) در مراسمی با حضور استاندارقزوین ، رئیس برنامه و بودجه استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی،مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و جمعی از علاقمندان به هنر با همکاری انجمن های هنری اداره ارشاد اسلامی استان قزوین در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قزوین افتتاح شد.
هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در آیین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت :این نمایشگاه بزرگ از ۹ تا ۱۲ مرداد ماه به مدت 4 روز با شعار هر خانه یک اثر هنری در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
وی افزود: بعد از ۱۰ سال بزرگترین نمایشگاه هنری قزوین با حمایت استاندار، ارشاد، شهرداری و شورای شهر و سازمان فرهنگی ورزشی، برپا شده و آثار ارزشمندی در کنار هم به نمایش در آمده اند.
طاهرخانی اضافه کرد: یک رویداد بزرگ هنری در قزوین شکل گرفته و امیدواریم بتواند تداوم یابد.
اینمسئول تصریح کرد: شعار سال حمایت از کالای ایرانی است و باید تولیدات هنری هم جدی گرفته شود و مورد حمایت قرار گیرد.
وی اضافه کرد: اگر اقتصاد هنر فراموش شود دچار زیان خواهیم شد و خوشبختانه پتانسیل این را داریم تا یک نمایشگاه آثار هنری را در رقابت با کشورهای که اثار آنها که ارزش زیادی هم ندارد برپا کنیم.
طاهرخانی یادآورشد: در بخش خوشنویسی ۱۰۶ اثر از ۶۶ هنرمند، در نقاشی ۱۴۷ اثر از ۵۶ هنرمند، در بخش عکس تعداد ۲۵ عکس از ۱۷ هنرمند، در حجم سازی ۱۲ اثر از ۶ هنرمند، در نقاشی خط ۲۲ اثر از ۹ هنرمند و مجموعا ۳۷۸ اثر هنری از ۱۷۲ هنرمند در معرض دید و خرید مردم قرار گرفته است.