مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین:شعار هر خانه یک اثر هنری را عملیاتی می کنیم
١٣٩٧/٠٥/٠٥
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین:شعار هر خانه یک اثر هنری را عملیاتی می کنیم
 

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین، هادی طاهرخانی در نشست اطلاع رسانی دومین اکسپوی هنری که ظهر چهارشنبه در محل نمایشگاه بین المللی قزوین برگزار شد، اظهارداشت: در سالی که بنام حمایت از کالای ایرانی نامیده شده باید تلاش کنیم از تولیدات داخلی به هر نحو ممکن حمایت شود.
وی بیان کرد: دومین نمایشگاه بزرگ فروش آثار هنری با عنوان اکسپوی قزوین از ۹ تا ۱۲ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برگزار می شود واز چند روز گذشته آثار مشخص شده تحویل گرفته شده است.

 
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین یادآورشد: بیش از ۲۵۰ اثر هنری در این اکسپو عرضه شده و بفروش می رسد که ۷۰ اثر در خوشنویسی، عکس، نقاشی، نگارگری، تصویرسازی، نقاشی خط و مجسمه ارایه می شود.
طاهرخانی تصریح کرد. با وجود هنرمندان شاخص در استان متاسفانه هنوز فرهنگ سازی مناسبی نشده تا آثار هنری وارد خانه های مردم شوند و داشتن اثر هنری یک افتخار و ضرورت تلقی شود.
وی اضافه کرد: در این نمایشگاه که با همکاری هیئت مدیره نمایشگاه بین المللی برپا می شود نگاه اقتصادی نداشته ایم و رویکرد ما حمایت از هنرمندان بوده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین تصریح کرد: از همکاری و حمایت استاندار محترم و اداره ارشاد اسلامی، انجمن های هنری، شورای شهر و شهرداری قزوین هم برخوردار بوده ایم.
وی اضافه کرد: بعد از یک دهه دومین اکسپوی هنری در قزوین برگزار خواهد شد تا بتوانیم به اقتصاد هنر توجه جدی داشته باشیم زیرا اگر هنرمندی اثری خلق کند و به فروش نرسد بتدریج دچار مشکلات جدی و انزوای کاری می شود که نگران کننده است.
طاهرخانی یادآور شد : بسیاری از هنرمندان ما در شرایط کنونی با مشکلات جدی معیشتی روبرو هستند و منطقی نیست از این آثار ارزشمند بی تفاوت عبور کنیم.
 
وی گفت: جهان کنونی نگاه ویژه ای به هنر و هنرمندان دارد و شایسته نیست از این هنر در کشور و استان حمایت نشود.
طاهرخانی از رسانه های گروهی استان خواست در اطلاع رسانی و فرهنگی سازی برای تحقق شعار «هرخانه یک اثر هنری» با برگزاری اکسپوی هنری قزوین همکاری کنند.