مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین: زنان در هر عرصه ای نقش اصلی و موثری را دارند
١٣٩٧/٠٤/٢٠
مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین: زنان در هر عرصه ای نقش اصلی و موثری را دارند
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین مرادیان مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین در آیین افتتاحیه نمایشگاه خانه ایرانی،کالای ایرانی و در ماندگار ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزونی و دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت : نقش آفرینی پررنگ زنان در مقوله کالای ایرانی که محور و رکن اصلی خانواده که مدیریت درآمد خانواده را بر عهده دارندو نقشی  اساسی در رواج شعار سال دارند کاملا مشخص است.
 
وی افزود : زنان به عنوان قلب تپنده جامعه با ایستادگی در مقابل فرمان نابخردانه مقابله کردند و فرهنگ حجاب را در جامعه ترویج دادند .همچنین در دوران انقلاب با دستان پرتوان خود فرزندانشان را راهی میدان های تظاهرات کردند و جوانان خود را تقدیم کردند تا جوانه نو رسته انقلاب به یک درخت تنومند تبدیل شود.
 
این مسئول گفت : در عرصه جنگ ، مادران فرزندان خود را تقدیم کشور و اسلام کردند تا در یک جنگ نابرابر بایستند و پیروزی را نوش جان کنند.
 
مردایان فزود : زنان در هر عرصه ای نقش اصلی و موثری را دارند و مصرف کالای ایرانی با مدیریت اندیشمندانه و تربیت فرزندان ، نقش اصلی را در ترویج استفاده از کالای ایرانی خواهند داشت.
 
مشاور استاندار یادآور شد : مقوله عفاف و حجاب نه تنها به عنوان یک امر دینی و مذهبی ،بلکه یک مقوله انسانی است که ریشه در ذات و فطرت انسان ها دارد و تفکیکی بین زنان و مردان نیست.
 
وی افزود: عفاف و حجاب تنها به ظاهر افراد منتهی نمی شود وعبارت است از عفاف تفکر،عفاف زبان،عفاف نگاه ، عفاف دل و نه تنها شامل حال زنان ، بلکه شامل حال مردان نیز می شود.