مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین : شعار برگزاری اکسپو هر خانه ، یک اثر هنری
١٣٩٧/٠٤/١٤
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین : شعار برگزاری اکسپو هر خانه ، یک اثر هنری
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین هادی طاهرخانی مدیرعامل این شرکت صبح روز چهارشنبه در جلسه هم اندیشی جمعی از مدیران استانی و هنرمندان با مهندس زاهدی استاندار قزوین در راستای برگزاری اکسپو ، ضمن گرامیداشت روز قلم و روز شهرداریها و دهیاریها اظهار داشت : استان قزوین  قزوین دارای هنرمندان نخبه و فاخر در تمامی زمینه ها است و اجحاف بزرگی در حق هنرمندان شده است.
وی افزود : ما در بازار شاهد هستیم محصولات  که ارزش چندانی ندارند فروش زیادی در بین عموم داشته و جای آثار هنری هنرمندان در منازل خالی است.
این مسئول یادآور شد:  در سال حمایت از تولید کالای ایرانی ، به عنوان استانی که از هر نظر دارای هنرمندان نخبه و فاخر در تمامی زمینه ها هستیم ، شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین بعد از گذشت ده سال با رویکرد اقتصادی به اقتصاد و هنر، برگزاری دومین اکسپوی هنر را در دستور کار خویش قرار داده است.
طاهرخانی یادآور شد :  دومین اکسپو استان قزوین از تاریخ 9 لغایت 12 مرداد ماه سال جاری با شعار هر خانه یک اثر هنری ، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد و امیدواریم با خرید آثار هنری که روز به روز بر ارزش آن افزوده می شود ، شاهد آشنایی هرچه بیشتر جامعه با هنر و آثار هنری باشیم