پیام مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین به مناسبت روز جهانی صنعت نمایشگاهی
١٣٩٧/٠٣/٢٢
پیام مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین به مناسبت روز جهانی صنعت نمایشگاهی
 
پیام مهندس هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین به مناسبت روز صنعت نمایشگاه
 
 
صنعت نمایشگاهی بعنوان کارآمدترین ابزار بازاریابی در جهان امروز ، جایگاه ویژه ای در بین صاحبان کالا و خدمات را دارا می باشد.امروزه صنعت نمایشگاهی نقش موثری در عرصه سیاست ،اقتصاد،اوضاع اجتماعی ، فرهنگی و هنری ملل اجرا می نماید و کلیه کشورهای جهان رسالتی مهم و چندجانبه برای نمایشگاه ها قائل اند و به منظور بهره گیری و سرمایه گذاری در نمایشگاه ها تلاش منظم و مستمر می نمایند.چرا که ایجاد و برپایی این رویداد اقتصادی وسیله ای برای نیل به اهداف توسعه صادرات غیر نفتی می باشد و بدین لحاظ نقش فعالیت های بازاریابی برای موفقیت آن بی نهایت موثر بوده و با رعایت اصول بازاریابی و شناخت بازارها و برنامه ریزی صحیح ، نمایشگاهها می توانند کمک بسیار موثری در امر ارتقاء تجارت بین المللی داشته باشد. در این راستا صنعت نمایشگاهی را می توان بازوی تحقق این اهداف دانست و نامگذاری روز صنعت نمایشگاهی نیز بیانگر نقش مهم آن است.
امید است با عنایت خداوند متعال  در راه رسیدن به اهداف عالي ، توسعه اقتصادي  كشور عزيزمان نقش مهمی را ایفا نماییم و صنعت نمایشگاه به جایگاه واقعی خود دست یابد.
روز صنعت نمایشگاه را خدمت تمامی فعالان این عرصه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون  ایشان را ازدرگاه خداوند متعال خواستارم.
 
 هادی طاهرخانی
 مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین