افتتاح نمایشگاه بهاره قزوین با حضور معاون اقتصادی استاندار
١٣٩٦/١٢/٢٢
افتتاح نمایشگاه بهاره قزوین با حضور معاون اقتصادی استاندار
 

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ، نمایشگاه فروش بهاره شنبه شب در مراسمی با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری قزوین، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، علی اکبر کبیری معاون سازمان صنعت، هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.
 
هادی طاهرخانی مدیرعامل این شرکت اظهار داشت : این نمایشگاه از ۱۸ لغایت ۲۴ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد بود و شهروندان می توانند کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی تهیه نمایند .
وی افزود : بیش از 220  مشارکت کننده ، صنوف تولیدی و خدماتی، اقلام مورد نیاز مردم در ایام نوروز  را در این نمایشگاه عرضه می نمایند.
طاهرخانی خاطرنشان کرد : کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تایید کارشناسان سازمان صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف بوده و بر نحوه فروش و عملکرد مشارکت کنندگان نظارت دارند و گروه‌های بازرسی به صورت ثابت و سیار در این نمایشگاه مستقر هستند تا بازدیدکنندگان در صورت داشتن شکایت به آنها مراجعه نمایند.
این مسئول یادآور شد : انواع موادغذایی، خشکبار، آجیل، پوشاک، کیف و کفش، مواد پروتئینی، ظروف آشپزخانه، حبوبات، مواد شوینده، گل و گیاه، ماهی، مرغ، گوشت قرمز و سفید، در غرفه های نمایشگاه ارائه شده است.