مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین :یکی از راههای موثر در شناسایی و معرفی تولیدات داخلی شرکت در نمایشگاههاست و در دوران پس از برجام شرایط بسیار خوبی مهیا شده و اگر از آن استفاده نکنیم متضرر می شویم.
١٣٩٦/١٢/٠٧
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین :یکی از راههای موثر در شناسایی و معرفی تولیدات داخلی شرکت در نمایشگاههاست و در دوران پس از برجام شرایط بسیار خوبی مهیا شده و اگر از آن استفاده نکنیم متضرر می شویم.
 

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین هادی طاهرخانی مدیرعامل این شرکت درمراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه تعداد ۶۵ مشارکت کننده در حوزه مواد غذایی، صنعتی و نساجی از نقاط مختلف استان حضور دارند.

طاهرخانی افزود:در کنار صنعتگران هستیم و نباید شما تولیدکنندگان ما را رقیب خود بدانید بلکه با تعامل یکدیگر قادریم نسبت به معرفی کالاهای مرغوب ایرانی که در استان تولید می شود اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: هر هفته به طور میانگین یک نمایشگاه در قزوین برپا می شود و روزانه ۵ هزار بازدید کننده داریم و در ردیف پرمخاطب ترین دستگاهها هستیم اما صنایع و اصناف استان از این ظرفیت استفاده نمی کنند.

طاهرخانی گفت: برای ما جای سوال دارد چرا صنعتگران و اصناف قزوین کمترین مشارک را در برگزاری نمایشگاه دارند اما از استانهای دیگر شاهد استقبال زیادی هستیم و تغییر در این نگرش و رویکرد ضروری است.

وی افزود: در نمایشگاه گل و گیاه فروش میلیاردی صورت گرفت و این گردش مالی اگراز نگاه صنعتگران نادیده گرفته شود اشتباه است.

طاهرخانی اظهارداشت: یکی از راههای موثر در شناسایی و معرفی تولیدات داخلی شرکت در نمایشگاههاست و در دوران پس از برجام شرایط بسیار خوبی مهیا شده و اگر از آن استفاده نکنیم متضرر می شویم.

وی اضافه کرد: آماده ایم ظرفیت ارزشمند نمایشگاهی خود را در اختیار صنعتگران قرار دهیم و انتظار داریم با تغییر رویکرد کنونی در مسیر توسعه تجارت و اقتصاد گام برداریم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین یادآورشد: نمایشگاه در واقع ویترین شناساندن ظرفیتهای استان است و آماده همه نوع همکاری با صنعتگران در این زمینه هستیم.