دهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش بکار خود پایان داد
١٣٩٦/١٠/١٢
دهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش بکار خود پایان داد
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان  دهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف با حضور بیش از ۶۰ تولید کننده، صادرکننده و فعال حوزه فرش دستباف از استان های آذربایجان شرقی، قم، همدان، گلستان، مرکزی، فارس، اصفهان، زنجان، یزد، گلستان، چهارمحال و بختیاری، قزوین و تهران در فضایی به مساحت چهار هزار مترمربع برپا گردید.
آشنایی مردم با این هنر ملی، حمایت از تولید کنندگان داخلی، حمایت از صنعت و تولید ملی و ارج نهادن به هنر فاخر و ارزشمند قالیبافان فرش دستباف ایرانی، ترویج و توسعه صنعت فرش دستباف، ایجاد فضایی جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید از مهم ترین اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی بود .همچنین در راستای حمایت از این تولید ملی تسهیلات بانکی نیز تا سقف ۳۰ میلیون تومان به خریداران فرش دستباف اعطاء گردید.
قابل ذکر است در روز پایانی نمایشگاه با حضور ریسات سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین با اهداء تندیس از حضور و زحمات مشارکت کنندگان تقدیر گردید.
دهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از تاریخ ۴ لغایت ۹ دی ماه به مدت شش روز از ساعت ۱۵ الی ۲۱:۳۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقمندان دایر بود.