با حضور معاون عمرانی استانداری قزوین و جمعی از مسئولان استان اولین نمایشگاه کمپینگ،آفرود،کوهنوردی کلید خورد
١٣٩٦/٠٩/٢٢
با حضور معاون عمرانی استانداری قزوین و جمعی از مسئولان استان اولین نمایشگاه کمپینگ،آفرود،کوهنوردی کلید خورد
 

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین، عصر روز سه شنبه طی مراسمی با حضور علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، ابوالفضل یاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین و اولین نمایشگاه تخصصی کوهنوردی، کمپینگ و آفرود در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.
هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: با توجه به پتانسیلی که در حوزه گردشگری استان قزوین وجود دارد بسیاری از جوانان به سمت ورزش آفرود و کوهنوردی روی آورده اند و این نمایشگاه می تواند ضمن آموزش افراد آنها را با آخرین دستاوردهای و تکنولوژی تولید وسایل وابزارهای این ورزش بانشاط آشنا کند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین تصریح کرد: در این نمایشگاه بیش از ۴۳ مشارکت کننده در حوزه های تولید تجهیزات آفرود، وسایل کمپینگ و چادرهای اقامتی در کوهستان و طبیعت، وسایل کوهنوردی و خودروهای کمپی آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته اند.
مسابقات ماشین کنترلی سوختی، مسابقات رالی دو دیفرانسیل از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ و ۱۵ تا ۲۰ به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برپاست و علاقمندان می توانند از آن دیدن کنند.
نمایشگاه کمپینگ، آفرود و کوهنوردی که با اجرای برنامه های متنوع ورزشی، پخش فیلم های مستند با استقبال شهروندان روبرو شده و صبح و عصر تا ۲۴ آذرماه به مدت ۴ روز برپاست.