اولین نمایشگاه خانه ایرانی،کالای ایرانی آغاز بکار کرد
١٣٩٦/٠٧/٢٥
اولین نمایشگاه خانه ایرانی،کالای ایرانی آغاز بکار کرد
 

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین هادی طاهرخانی مدیرعامل این شرکت اعلام کرد : اولین نمایشگاه خانه ایرانی،کالای ایرانی از 24 لغایت 28 مهر ماه به مدت 5 روز با حضور بیش 60  واحد تولید کننده و عرضه کننده در فضایی به مساحت سه هزار و ششصد مترمربع در محل دائمی نمایشگاه ها برپا می باشد .
وی افزود : توجه به تولیدات داخلی و کارآفرینان ، تحول در بخش صنعت و همچنین نقش تأثیر گذاری را در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال به همراه خواهد داشت و با توجه به این امر یکی از رویکردهای برگزاری این رویداد اقتصادی، معرفی توانمندی های تولیدات داخلی است.
طاهرخانی خاطر نشان کرد: توجه به تولیدات داخلی و کارآفرینان ، تحول در بخش صنعت و همچنین نقش تأثیر گذاری را در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال به همراه خواهد داشت.
 
این مسئول یادآور شد : دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی است و  برگزاری نمایشگاه ها بستر مناسبی را جهت معرفی توانمندی های صنعتگران و تولیدکنندگان ،تبادل تجربیات،انتقال اطلاعات و همچنین زمینه استفاده از دستاوردهای نوین را برای فعالان فراهم می سازد.
 

 

وی افزود: همچنین در این نمایشگاه اعطای وام تسهیلات از 10 میلیون تا 30 میلیون تومان بصورت اقساط 36 ماهه به خریداران محترم اعطا خواهد شد و هر شب  به قید قرعه جوایز ارزنده اهدا می گردد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان افزود : اولین نمایشگاه خانه ایرانی،کالای ایرانی در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما پذیرای بازدید علاقه مندان است.