پیام تبریک مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین به مناسبت هفته نیروی انتظامی
١٣٩٦/٠٧/١٩
پیام تبریک مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین به مناسبت هفته نیروی انتظامی
 
 
 
 
 بسمه تعالی
  
نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر یادآور شجاعت ، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال در ایجاد امنیت وآسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده اند.
بدون شك، پيشرفت، تعالي و نيل به توسعه همه جانبه و پايدار، بستري امن و سالم و همراه با آرامش را طلب مي‌كند تا در سايه اين امنيت، فعاليت‌ها با قدرت و سرعت بيشتري شتاب گيرد و برقراري نظم و امنيت اجتماعي تنها با زحمات مخلصانه تمامی اين عزيزان واقعيت پيدا مي‌كند.
بي ترديد استقرار نظم و امنيت در كشور مرهون و مديون ايثارگري و فداكاري پرسنل سخت كوش نيروی انتظامی مي باشد كه جان برکف خدمتی مخلصانه را اساس کار خود قرار داده اند و مردم را زیر سایه چتر امنیت گرفته اند و زمینه بالندگی و شکوفایی را برای جامعه ایران اسلامی فراهم ساخته اند و از هیچ تلاش و کمکی در جهت حفظ امنیت جامعه و مردم مضایقه نمی نمایند .
هفته نیروی انتظامی را خدمت تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض نموده و سلامتی و توفیقات روزافزون ایشان را در راستای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 
هادی طاهرخانی
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین