مدیرعامل نمایشگاه قزوین:نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران – استان قزوین در اوکراین با مشارکت های شرکت های ایرانی در سطح خوب بکار خود پایان داد
١٣٩٦/٠٦/٢٥
مدیرعامل نمایشگاه قزوین:نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران – استان قزوین در اوکراین با مشارکت های شرکت های ایرانی در سطح خوب بکار خود پایان داد
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین این نمایشگاه از تاریخ 21 لغایت 24 شهریور ماه در شهر کی اف اوکراین و در محل نمایشگاهی این شهر برگزار گردید.
هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اظهار داشت : استان قزوین از قطب های بزرگ صنعتی و کشاورزی ایران است و به طوری که ما قطب تولید کشمش در کشور هستیم و پسته قزوین هم از کیفیت خوبی برخورداد است.
با توجه به لزوم معرفی ظرفیت های  تولیدکنندگان،صادرکنندگان و صنعتگران استان قزوین ، شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزاری پاویون استان قزوین در این نمایشگاه را در دستور کار خویش قرار داد و استان قزوین برای اولین بار در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در اوکراین مشارکت داشته است.
این مسئول یادآور شد : این نمایشگاه مورد استقبال مسئولین و بازرگانان اوکراینی قرار گرفت و در مدت برگزاری نمایشگاه ،گفتگو های تجاری مثبتی در جهت گسترش روابط تجاری با ایران از سوی بازدید کنندگان و هیات های تجاری دوکشور در نمایشگاه انجام شد.
وی افزود : طی ایام برگزاری این نمایشگاه  دیدار های تجاری خوبی با مسئولین اتاق های اوکراین و هیت های تجاری اوکراینی و همچنین ملاقات های B2B برگزار شد .
وی اظهار داشت: 12 شرکت تولیدکننده و صادرکننده از استان قزوین ، محصولات خود را به مدت 4 روز در فضایی به مساحت 200 مترمربع در پاویون استان قزوین و فضای نمایشگاهی به مساحت 3200مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.
طاهرخانی یادآور شد :همچنین شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین و شهرک های صنعتی قروین در دو غرفه با متراژ بالا  مشارکت داشته و جهاد کشاورزی استان هم در غرفه بزرگ دیگری نسبت به ارائه توانمندی های خود پرداختند.
طاهر خانی افزود : دو غرفه صنایع دستی از استان قزوین در این نمایشگاه حضور داشت و با توجه به اینکه استان قزوین تا کنون صادرات صنایع دستی نداشته است و اوکراین نیز پر جمعت ترین کشور اروپایی و بعد از روسیه پر مساحت ترین کشور است و از این رو بازار مصرفی بسیار مناسبی برای کالاهای ایرانی را دارد، امیدواریم بواسطه برگزاری این پاویون بتوانیم در این بازار حضور داشته باشیم و از تولیدات داخلی کشور حمایت کنیم.
این مسئول افزود : همچنین به منظور گفتگو و گسترش تعاملات و شناخت فرصت های تجاری اعزام هیأت تجاری با حضور مسئولین و مقامات استان انجام گردید.
وی اظهار داشت: در این نمایشگاه مشارکت های شرکت های ایرانی خوب بوده است و تمامی استان هایی که حضور داشته اند در سطح قابل قبولی در نمایشگاه حضور داشته و در پاویون استان قزوین هم انواع محصولات و تولیداتی که قابلیت صادرات را داشته است دراین نمایشگاه در معرض دید تجار اوکراینی قرار داد.
وی در پایان گفت : نمایشگاه معرفی توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران – استان قزوین در اوکراین در مدت برگزاری از ساعت 10 الی 18 در مرکز نمایشگاهی کی اف برگزار بود.