یازدهمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور و صنایع وابسته بکار خود پایان داد
١٣٩٦/٠٦/٠٤
یازدهمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور و صنایع وابسته بکار خود پایان داد
 

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان یازدهمین نمایشگاه دام،طیور ،آبزیان،دامپزشکی ،ژنتیک و اصلاح دام  از تاریخ  31 مرداد لغایت 3 شهریور ماه به مدت 4 روز با حضور بیش از 60  مشارکت کننده در فضايي به مساحت 3600مترمربع برگزار گردید.
مشارکت کنندگان از استانهای تهران،اصفهان، قزوين،خراسان رضوی،گلستان،البرز و مازندران   محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.
از جمله اهداف برپایی این رويداد اقتصادي می توان به ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان،ايجاد آگاهي عمومي،اخذ سفارش از مشتريان جديد،معرفي كالا و خدمات جديد،گسترش كانالهاي توزيع و ايجاد نمايندگي ، تبادل اطلاعات و تجربيات، تحقیق بازار و بازاریابی ، ورود به بازارهاي جديد،رقيب شناسي و سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان اشاره نمود.
 
همچنین در روز پایانی نمایشگاه با حضور متقی فرد ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان ،مهندس نعمتی ریاست اتحادیه دامداران و مهندس طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین با اهداء لوح تقدیر و تندیس از زحمات مشارکت کنندگان تقدیر گردید
 این نمایشگاه در مدت برگزاري در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در  بلوار امام خميني(ره)،جنب صدا و سيما از ساعت 16 الی 22 جهت بازدید علاقه مندان و متخصصين دایر بود .