دیدار و گفتگوی مدیر عامل سازمان با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین
١٣٩٣/٠٦/١٧
دیدار و گفتگوی مدیر عامل سازمان با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین
 
به گزارش روابط عمومی سازمان، صبح روز شنبه مورخ 93/6/15 مهندس علی فرج زاده ها مدیر عامل سازمان با مهندس کشاورز رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین در محل سازمان دیدار و گفتگو کرد. در این جلسه مهندس مرسلی مشاور سازمان نیز حضور داشتند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان قزوین با اشاره به موضوع فعالیت های سازمان در حوزه های فنی مهندسی، تولیدی، بازرگانی، اقتصادی، صادرات و واردات، خدماتی و آموزشی و تاکید بر تعامل فی مابین دستگاه های اجرایی خواستار ورود سازمان به احیای تمامی آثار تاریخی استان شد.
فرج زاده ها در این خصوص ادامه داد: مسئولین ارشد استان باید از پتانسیل های خوب و بالای این سازمان در تمامی امور اجرایی استان، بیشترین استفاده و بهره را ببرند و اگر در این موارد کوتاهی شود قطعا کل استان متضرر خواهد شد.
ایشان خواستار انعقاد تفاهم نامه بین سازمان و اتاق بازرگانی و میراث فرهنگی ، جهت تسریع در اجرای موارد مذکور شد.
مهندس کشاورز رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان در این جلسه با اعلام آمادگی این اتاق جهت همکاری کامل با سازمان همیاری خواستار تعامل بین دو دستگاه در خصوص برگزاری نمایشگاه های بین المللی در استان و سایر کشورها شد. ایشان با اشاره به پتانسیل های این استان در بخش های میراث فرهنگی، کشاورزی و صنعت تاکید کردند سازمان همیاری باید در شکوفایی این پتانسیل ها به عنوان بازوی اجرایی استان در داخل و خارج از کشور، ایفای نقش نماید.
مهندس کشاورز در ادامه گفت: سازمان همیاری می تواند با همکاری دستگاه های ذیربط در ساخت پاویون ورودی مرکز استان ، احیای بناهای تاریخی، احیای صنعت و مدیریت شهری نقش انکار ناپذیری داشته باشد.
مهندس مرسلی مشاور سازمان در این جلسه نیز عنوان نمودند ما باید در بخش های کشاورزی و صنعت، محصولات انحصاری و استراتژیک تعریف کنیم و با تمامی پتانسیل اجرایی استان در معرفی، تولید و صادرات این محصولات انحصاری ، ثروت بزرگی را تولید کرده و از این ثروت همه در بخش های خصوصی و دولتی منتفع گردند و سازمان همیاری به عنوان بازوی اجرایی استان، بهترین و قوی ترین نهاد جهت اجرایی کردن موارد مذکور می باشد و مسئولین ارشد استان با برنامه ریزی و بستر سازی می بایست در تولید ثروت و اشتغال در کار آفرینی قدم های بزرگی را بردارند.