نمایشگاه فروش پاییزه از 18 شهریور ماه در قزوین بر پا می شود
١٣٩٣/٠٦/١٥
 
نمایشگاه فروش پاییزه از 18 شهریور ماه در قزوین بر پا می شود
هادی نیک فطرت مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه پاییزه در آستانه بازگشایی مدارس در قزوین با همکاری سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین ، اتاق اصناف مرکز استان قزوین و شرکت نمایشگاههای بین المللی استان از 18 لغایت 27 شهریور ماه در فضایی به مساحت 3600مترمربع و با حضور بیش از 120 مشارکت کننده بمدت ده روز برگزار می شود.
از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه می توان به تنظیم بازار، تعدیل قیمت ها و تامین نیازهای اساسی مردم، عرضه مستقیم کالا توسط تولید کنندگان در فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع، انتخاب و خرید مردم و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز اشاره نمود.
کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می شود از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تأئید کارشناسان سازمان صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف استان بوده و بازرسان این سازمان ها بر نحوه فروش غرفه داران نظارت دارند.
در این رویداد اقتصادی کالاهایی شامل پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحرير و انواع مواد غذایی،مواد شوینده،بهداشتی و سلولزی عرضه می شود.
 نمایشگاه فروش پاییزه در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 22  در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)،جنب صدا و سیما پذیرای بازدید عموم خواهد بود.