پیام تبریک مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها
١٣٩٦/٠٤/١٤
پیام تبریک مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها
 
 بسمه تعالی

ایجاد توسعه پایدار در مناطق شهری و روستایی یکی از مهمترین سیاست گذاریها در سیستم مدیریتی جدید می باشد چرا که امروزه شهرها و روستا ها نه فقط به لحاظ وسعت و میزان جمعیت بلکه به لحاظ حجم و تنوع فعالیتها و ارزشهای فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت فراوان می باشند.
خادمین مردم در روستاها و شهرها با عزمی جهادی در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات جدید فضا را مناسب زندگی و کار نمایند و با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم و تلاش برای برقراری عدالت و پیشرفت باعث ارتقاء سطح زندگی مردم شوند.
شهرداری و دهیاری در رسیدن به شاخصه های یک شهر و روستای سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا و همچنین رضایتمندی مردم، نقش مهمی را ایفا می کنند و می توانند با برنامه ریزی مناسب و اجرای آن، مسیر توسعه همه جانبه شهر و روستا را هموار و فضایی مطلوب برای زندگی شهروندان و روستائیان فراهم نمایند.
 14 تیر ماه روز شهرداری ها و دهیاری ها را خدمت تمامي دست اندركاران ،مديران و كاركنان خدوم و زحمت كش شهرداري ها و دهياري هاي استان قزوین صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون ایشان را در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم شریف استان قزوین از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 
هادی طاهرخانی
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین