نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین: خوشبختانه شاهد برپایی نمایشگاههای قرآنی در سطح ملی و استانی هستیم که امیدواریم با استقبال مردم روبرو شود.
١٣٩٦/٠٣/٢٩
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین: خوشبختانه شاهد برپایی نمایشگاههای قرآنی در سطح ملی و استانی هستیم که امیدواریم با استقبال مردم روبرو شود.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در آیین گشایش نمایشگاه علوم قرآنی اظهار داشت : قرآن بهترین کتاب انسان ساز و داروی شفابخش بشریت است و انس با آن موجب برکت و سعادت در زندگی سیاسی و اجتماعی مومنان می شود.
وی افزود:  نمایشگاههای قرآنی از دغدغه های مومنان و علاقمندان این کتاب آسمانی است که برپایی آن درماه رمضان کار پسندیده ای است.
آیت الله عابدینی خاطر نشان کرد : خوشبختانه شاهد برپایی نمایشگاههای قرآنی در سطح ملی و استانی هستیم که امیدواریم با استقبال مردم روبرو شود.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین بیان کرد: نزول قرآن در شب قدر بیانگر اهمیت و جایگاه این ماه مبارک در نزد خداوند است و شب قدر هم بسیار با برکت است که باید قدردان آن باشیم.
این مسئول اظهارداشت: جامعه امروز ما در بخش های اقتصاد و سیاست نیازمند برکت است که حلال بودن کسب و کار در حوزه اقتصاد و توجه به حلال و حرام می تواند موجب برکت باشد.
وی گفت: منافقان، فتنه گران و کافران ضد برکت هستند و انتظار می رود مومنان عزت را از اینگونه افراد جستجو نکنند و به آنها امید نداشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: سیاست اگر بدون برکت باشد فرو می ریزد و دوام ندارد وتجربه این دوران نیز این موضوع را تایید می کند که باید با قرآن مانوس باشیم و عزت را از مومنان طلب کنیم و سراغ کافران و مستکبران زمان نرویم.
آیت الله عابدینی در ادامه بیان کرد: چه بسا کسانی هستند که قرآن می خوانند اما با خدا رو راست نیستند، به پدر و مادر خدمت نمی کنند، کارشان غیبت است، حامی نیازمندان نیستند و سوء ظن دارند و این افراد اهل قرآن نیستند و چه بسا مورد لعن این کتاب الهی نیز قرار گیرند.
وی اضافه کرد: قرآن باید در زندگی همه ما جاری و ساری باشد و چپ و راست نشناسد اما برخی بر اساس منافع خود گاهی با گوش چپ می شوند و برخی با گوش راست و به آن رنگ جناحی می دهند که از تاثیر آن بی بهره می مانند.
امام جمعه قزوین اضافه کرد:اگر قرآن را به جناح بندی آلوده کنیم هرگز آیات آن را درک نخواهیم کرد و دچار مشکل خواهیم شد.