برگزاری نمایشگاه کتاب علوم قرآنی از تاریخ 28 خرداد ماه
١٣٩٦/٠٣/٢٧
برگزاری نمایشگاه کتاب علوم قرآنی از تاریخ 28 خرداد ماه
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اعلام داشت : نمایشگاه کتاب علوم قرآنی از تاریخ 28 خرداد ماه لغایت 3 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می گردد.
این مسئول اظهار داشت : این نمایشگاه در فضایی به مساحت 1000 متر مربع با مشارکت 40 ناشر از داخل و خارج استان محصولات خود را عرضه خواهند نمود.
 وی ادامه داد: در این نمایشگاه برخی از ادارات نظیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، استانداری، اداره کل اوقاف و امور خیریه، جهاد دانشگاهی، آموزش و پرورش و دانشگاه های بین المللی و آزاد قزوین حضور دارند و همچنین ناشرانی از خارج از استان هم محصولات قرآنی خود را در این نمایشگاه عرضه می کنند.
 مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افزود : حضور قاریان خاص، تجلیل از خادمان قرآن، برنامه ویژه آموزه های قرآنی در قالب نمایش و غیره از جمله برنامه های جانبی برگزاری این نمایشگاه است.
 طاهرخانی تصریح کرد: ترغیب افراد در لایه های مختلف جامعه به آموزه های قرآنی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه قرآن است
و  محصولاتی نظیر انواع کتاب ها با گرایش قرآنی عرضه می شود که از سوی ناشران تخفیفی برای این کتاب ها در نظر گرفته شده است و همچنین بن نقدی به داوطلبان عرضه می شود.
 مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان یادآور شد: نمایشگاه کتاب علوم قرآن در مدت برگزاری از ساعت 19 الی 24 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.