برگزاری نخستین نمایشگاه تولیدات دانش بنیان،صنایع نوآور و استراتژیک استان قزوین
١٣٩٦/٠١/٢٣
برگزاری نخستین نمایشگاه تولیدات دانش بنیان،صنایع نوآور و استراتژیک استان قزوین
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اعلام کرد : نخستین نمایشگاه نخستین نمایشگاه تولیدات دانش بنیان،صنایع نوآور و استراتژیک استان قزوین از ۲۸ لغایت ۳۰ فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.
وی افزود :اقتصاد دانش بنیان از پایه های سیاست های اقتصاد مقاومتی محسوب می شود و نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار دارد.
طاهرخانی خاطر نشان کرد:  با برنامه ریزی و تلاش در استفاده از دانش و خلاقیت نخبگان و فراهم آوردن محیطی مناسب برای ارائه دستاوردها ،محصولات و تولیدات  نوآور می تواند راهگشای بسیاری از مسائل جامعه شود که در این راستا برگزاری نمایشگاهها نقش مهمی را میتواند ایفا نماید.
این مسئول افزود:اقتصاد دانش بنیان  بر پایه تولید و توزیع و کاربرد دانش و اطلاعات شکل گرفته و سطح بالایی از سرمایه گذاری در آن به ابداع و نوآوری اختصاص می یابد و فناوری های کسب شده با شدت بالایی مصرف می شوند و نیروی کار از تحصیلات عالی برخوردار است.
وی خاطر نشان کرد:در ایران با توجه به سیاست های کلان اقتصادی  این مقوله به عنوان یکی از پایه های محکم سیاست های اقتصادی مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ضمن اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال و نقش شرکت های دانش بنیان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی یادآور شد:از جمله اهداف برگزاری ای نمایشگاه می توان به ایجاد فضایی بمنظور  مشارکت و همکاری شرکت های صنعتی دانش بنیان با دانشگاه ها،معرفی و نمایش محصولات و توانمندیهای شرکت های دانش بنیان و صنایع نوآور استان قزوین  ،تبادل اطلاعات بین متخصصین و کارشناسان، و ... اشاره نمود.
طاهرخانی اعلام داشت:برگزاری کارگاههای فن بازار و رویداد استارت آپ ، برگزاری جلسات هم اندیشی و ارائه دیدگاهها و نقطه نظرات فعالان دانش بنیان و ارائه راهبردهای جهش در این حوزه از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه می باشد.
وی در پایان افزود: نخستین نمایشگاه تولیدات دانش بنیان،صنایع نوآور و استراتژیک استان قزوین در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)،جنب صدا و سیما پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود و متقاضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۲-۳۳۶۹۵۹۰۱-۰۲۸ داخلی۱۶ ، شماره همراه ۰۹۱۹۳۸۶۰۹۲۵ آقای عزیزی ورکی تماس حاصل و یا به وب سایت www.qifc.ir مراجعه نمایند.