برگزاری نمایشگاه فروش بهاره مهرگان از تاریخ 20 لغایت 25 اسفند
١٣٩٥/١٢/٢٦
برگزاری نمایشگاه فروش بهاره مهرگان از تاریخ 20 لغایت 25 اسفند
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین آقای مهندس هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در حاشیه برگزاری نمایشگاه فوق اعلام داشت : نمایشگاه فروش  بهاره مهرگان بمدت شش روز  در مهرگان ، سالن ورزشی پوریای ولی برگزار و به دلیل استقبال بازدیدکنندگان بمدت یک روز تمدید گردید .
وی افزود : کالاهای عرضه شده در نمایشگاه  فروش بهاره براساس اقلام مورد نیاز ایام نوروز شامل مواد غذایی،گوشت،مرغ،پروتئینی، آجیل و خشکبار، مواد شوینده و بهداشتی با قیمت کارشناسی از طرف اتاق  اصناف شهرستان البرز در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفت.
آقای هادی طاهرخانی ضمن اشاره به حضور 30مشارکت کننده در فضایی به مساحت 400 مترمربع افزود: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تایید کارشناسان سازمان صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف بوده و بر نحوه فروش و عملکرد مشارکت کنندگان نظارت دارند و گروه‌های بازرسی به صورت ثابت و سیار در این نمایشگاه مستقر هستند تا بازدیدکنندگان در صورت داشتن شکایت به آنها مراجعه نمایند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان یادآور شد : نمایشگاه فروش بهاره مهرگان در مدت برگزاری از ساعت 15 الی20 در  سالن ورزشی پوریای ولی پذیرای بازدید عموم بود .