نمایشگاه فروش بهاره ( عرضه مستقیم کالا) کلید خورد
١٣٩٥/١٢/١٣
نمایشگاه فروش بهاره ( عرضه مستقیم کالا) کلید خورد
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین نمایشگاه فروش بهاره عصر روز جمعه آغاز بکار کرد.
آقای مهندس هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در حاشیه برگزاری نمایشگاه فوق اعلام داشت : نمایشگاه فروش  بهاره با همکاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قزوین ، اتاق اصناف استان قزوین و شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از تاریخ 13 لغایت 21 اسفند ماه بمدت نه روز  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می باشد است.

وی افزود : کالاهای عرضه شده در نمایشگاه  فروش بهاره براساس اقلام مورد نیاز ایام نوروز شامل مواد غذایی،گوشت،مرغ،پروتئینی، آجیل و خشکبار، پوشاک و کیف و کفش و مواد شوینده و بهداشتی با قیمت کارشناسی از طرف سازمان صنعت ، معدن استان قزوین و اصناف با ارائه 10 تا 20 درصد تخفیف در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.
آقای هادی طاهرخانی ضمن اشاره به حضور 150 مشارکت کننده در این رویداد اقتصادی  افزود: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تایید کارشناسان سازمان صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف بوده و بر نحوه فروش و عملکرد مشارکت کنندگان نظارت دارند و گروه‌های بازرسی به صورت ثابت و سیار در این نمایشگاه مستقر هستند تا بازدیدکنندگان در صورت داشتن شکایت به آنها مراجعه نمایند.
 


وی خاطر نشان کرد :  تنظیم و تثبیت بازار کالاهای اساسی، دسترسی آسان مردم به کالاهای مصرفی مورد نیاز، جلوگیری از افزایش قیمتها، ایجاد فضای رقابتی مناسب بین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان و تقویت جریان عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی سال از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه بهاره است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان یادآور شد : نمایشگاه فروش بهاره در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)،جنب صدا و سیما جهت بازدید عموم دایر است.