نمایشگاه فروش بهاره (عرضه مستقیم کالا) برگزار می شود
١٣٩٥/١٢/٠٢
نمایشگاه فروش بهاره (عرضه مستقیم کالا) برگزار می شود
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین آقای مهندس هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اعلام کرد : نمایشگاه فروش بهاره  از تاریخ 13 لغایت 21 اسفند ماه (به مدت 9 روز)، با همکاری سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین ،شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین و اتاق اصناف استان قزوین برگزار خواهد شد.
وی افزود : نمایشگاه در فضایی به مساحت 4000 متر مربع با حضور تولید و عرضه کنندگان محصولات در حوزه پوشاک،کیف و کفش ، مواد غذایی،شوینده ، بهداشتی و ...  برپا می شود و مشارکت کنندگان  با ارائه تخفیف محصولات خود را عرضه می کنند.
آقای طاهرخانی خاطر نشان کرد : کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می شود از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تأئید کارشناسان سازمان صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف استان قزوین بوده و بازرسان این سازمان ها بر نحوه فروش غرفه داران نظارت دارند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین یادآور شد : از جمله اهداف این رویداد اقتصادی می توان به ایجاد فضا بمنظور تامین مایحتاج عمومی و تنظیم بازار، کنترل قیمت‏ها و نیز ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا اشاره نمود.
آقای طاهرخانی خاطر نشان کرد: نمایشگاه فروش بهاره در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)،جنب صدا و سیما جهت بازدید عموم دایر خواهد بود.
وی در پایان یادآور شد: متقاضیان حضور در نمایشگاه فوق می توانند با مراجعه به سایت www.qifc.ir  فرم پیش ثبت نام را دریافت نمایند و از شرایط حضور در نمایشگاه مطلع شوند.