دهمین نمایشگاه صنعت ساختمان بکار خود پایان داد
١٣٩٥/١١/٣٠
دهمین نمایشگاه صنعت ساختمان بکار خود پایان داد
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و پنجمین نمایشگاه انبوه سازان از تاريخ  26 لغایت 29 بهمن ماه در فضايي به مساحت 2000  متر مربع با حضور  33  مشاركت كننده به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار گردید .
عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین دهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و پنجمین نمایشگاه انبوه
بیش از 30 واحد تولیدی و بازرگانی از استان های قزوین،تهران، آذربایجان شرقی و غربی در این رویداد اقتصادی محصولات و توایدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.
از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه می توان  به ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان،معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان،سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصین و علاقمندان با تکنولوژیهای روز این صنایع و ...اشاره نمود.
همچینین در روز پایانی نمایشگاه با حضور آقای مهندس فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین و آقای مهندس طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین با اهداء لوح تقدیر از زحمات مشارکت کنندگان تقدیر شد.
دهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و پنجمین نمایشگاه انبوه سازان در مدت برگزاری از ساعت 15  الی 21 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما پذیرای بازدید متخصصین و عموم بود .