نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجس شورای اسلامی: برگزاری نمایشگاه خودرو در معرفی تولیدات این حوزه نقش ارزنده ای را دارد.
١٣٩٥/١٠/٢٨
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجس شورای اسلامی: برگزاری نمایشگاه خودرو در معرفی تولیدات این حوزه نقش ارزنده ای را دارد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین، دکتر محمدی نماینده مردم قزوین ،آبیک و البرز در حاشیه افتتاحیه هشتمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات وابسته اعلام داشت : طی بازدید از این نمایشگاه ، مشارکت کنندگان از کیفیت غرفه ها و تبلیغاتی که در خصوص برگزاری نمایشگاه انجام شده است ابراز رضایتمندی داشتندکه جا دارد از برگزار کنندگان نمایشگاه تقدیر و تشکر نماییم.
وی افزود : قزوین به لحاظ دارا بودن شهرک های صنعتی ، شرکت های خودروساز ، تولیدکنندگان قطعات ،برگزاری نمایشگاه های حوزه خودرو می تواند در معرفی توانمندی ها نقش ارزنده ای را ایفا نماید.
دکتر محمدی خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه مشارکت کنندگان از استان های متعددی در این نمایشگاه حضور دارند ، تبدل تجارب و اطلاعات می تواند در راستای ارتقاء صنعت خودرو ایفای نقش داشته باشد.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآو شد : در راستای اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید مقام معظم رهبری(مد) نیز می باشد ، برگزاری این نمایشگاه در حمایت از تولیدات داخلی و معرفی توانمندی های صنعتگران و تولیدکنندگان می تواند موثر باشد و
دکتر محمدی افزود : محصولات  برخی از تولیدکنندگان نمایشگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و می توانند در حوزه صادرات نیز ورود پیدا کنند که این امر قابل توجه بود.
وی در پایان افزود : امیدواریم برگزاری این نمایشگاه ها پویایی و تحرک اقتصادی را در حوزه صنعت  ایجاد نماید