برگزاری سومین نمایشگاه تجهیزات پزشکی همزمان با سومین نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی
١٣٩٥/٠٨/١٣
برگزاری سومین نمایشگاه تجهیزات پزشکی همزمان با سومین نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی
 
به گزارش روابط عمومي شركت نمايشگاه هاي بين المللي استان قزوين هادي طاهرخاني مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: سومين  نمایشگاه تجهیزات پزشکی همزمان با سومين نمايشگاه محصولات آرايشي و بهداشتي از تاریخ 18 لغايت 21 آبان ماه به مدت چهار روز  برگزار  مي شود.
هادي طاهرخاني در این باره اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور بیش از ۵۰ تولیدکننده و عرضه‌کننده تجهیزات پزشکی،محصولات آرایشی و بهداشتی  در فضایی به مساحت 1600 مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی آغاز به کار خواهد کرد.
وی ادامه داد : آشنایی متخصصان و فعالان اين عرصه با تازه‌ترین تحولات و محصولات قابل‌ارائه در حوزه‌های مرتبط با عناوین نمایشگاه، تبادل تجربیات، ارتیاط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده، ارتقای آگاهی عموم مردم درزمینه معیارها و استانداردهای حاکم در بخش بهداشت و خدمات و تجهیزات پزشکی و آرايشي و بهداشتي از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
طاهرخاني در پايان افزود : سومين  نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی همزمان با سومين نمايشگاه محصولات آرايشي و بهداشتي  در مدت برگزاري از ساعت  15:30 الي 21:30  در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوين واقع در بلوار امام خميني (ره)، جنب صدا و سيما آماده بازدید علاقه‌مندان است.