پنجمین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و سومین نمایشگاه درب ، پنجره و آسانسور آغاز بکار کرد
١٣٩٥/٠٦/٠٣
 پنجمین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و سومین نمایشگاه درب ، پنجره و آسانسور آغاز بکار کرد
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین پنجمین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و سومین نمایشگاه درب ، پنجره و آسانسور عصر روز سه شنبه آغاز بکار کرد.
هادی نیک فطرت مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اعلام کرد : سیستم های سرمایشی و گرمایشی بزرگترین مصرف کنندگان انرژی درصنعت  ساختمان به شمار  می روند.
وی افزود : اخیراً در کشور ما نیز راهکارهای مختلفی  در جهت اصلاح این امر ارائه شده است که  می توان استفاده از تکنولوژی های جدید از جمله تجهیزات و مصالح عایق،طراحی دقیق ساختمان از نظر معماری و انتخاب سیستم های سرمایشی و گرمایشی با ظرفیت مناسب و استفاده از ابزار و تجهیزات کنترلی را از جمله این راه حلها نام برد.
نیک فطرت خاطر نشان کرد : با توجه به این مهم پنجمین نمایشگاه تاسیسات ساختمان ،سیستم های سرمایشی و گرمایشی همزمان با سومین نمایشگاه درب،پنجره و آسانسور از تاریخ 2 لغایت 5 شهریور ماه در فضایی به مساحت 3600 متر مربع با حضور  40 مشارکت کننده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در زمینه اهداف برگزاری نمایشگاه فوق افزود : معرفی آخرین دستاوردهای فنی و مهندسی و محصولات مرتبط با این صنعت و توانمندیهای مشارکت کنندگان،معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان،سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصین و علاقمندان با تکنولوژیهای روز این صنایع ، ایجاد فضایی بمنظور رقابت سالم میان تولیدکنندگان،فعالان و دست اندرکاران در این حوزه و ... از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
این مسئول یادآور شد : مشارکت کنندگان از استان های قزوین،تهران و البرز محصولات خود را در حوزه های رادیاتورهای پنلی،دستگاه تهویه ، سیستم های سرمایشی و گرمایشی ، لوازم بهداشتی ساختمان ، درب و پنجره و یراق آلات، پروفیل، شیرآلات ساختمان ، عایق های فوم ، پله برقی ، تابلوفرمان آسانسور ، فرآورده های بتنی و...  در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند .
نیک فطرت در پایان گفت : پنجمین نمایشگاه سیستم های سرمایشی و گرمایشی همزمان با سومین نمایشگاه درب، پنجره و آسانسور در مدت برگزاری از ساعت 17 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما پذیرای بازدید متخصصان و عموم می باشد .