پیام تبریک مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک
١٣٩٥/٠٥/٢١
پیام تبریک مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک
 
بسمه تعالی 
 
با لطف و عنایت خداوند متعال و تلاش صنعتگران ، سرمایه گذاران و مدیران ، جهت گیری کشورمان بسوی صنعتی شدن ، قابل ملاحظه و تحسین بوده و حوزه صنعت به عنوان یکی از  بخش های مهم ، در اقتصاد کلان کشور ایفای نقش می نماید .
جایگاه والا و ویژه صنایع کوچک و واحدهای صنعتی در ایجاد بستر لازم بمنظور توسعه و شکوفایی بخش اقتصادی و اشتغال زایی در افزایش توان مقاومت اقتصاد ملی برکسی پوشیده نیست و توجه به این امر یکی از مهم ترین راه های  تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است .
نامگذاری 21 مرداد ماه به روز حمایت از صنایع کوچک، گویای نقش کلیدی این صنایع در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور است و فرصت مغتنمی است تا از تلاش های بی وقفه و خستگی ناپذیر کارآفرینان ارزشمند ، صنعتگران پر تلاش و فعالان این عرصه تجلیل گردد.
روز حمایت از صنایع کوچک را خدمت تمامی فعالان این عرصه  که در ایجاد بستر های لازم برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی و توسعه کسب و کار گام بر میدارند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیقات روزافزون ایشان را با تأسی از سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 
هادی نیک فطرت 
مدیرعامل