نمایشگاه فروش بهاره (عرضه مستقیم مواد غذایی،شوینده و بهداشتی) برگزار می شود
١٣٩٤/١٢/١٣
نمایشگاه فروش بهاره (عرضه مستقیم مواد غذایی،شوینده و بهداشتی) برگزار می شود
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین نیک فطرت مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت : نمایشگاه فروش بهاره  از تاریخ 14 لغایت 22 اسفند ماه (به مدت 9 روز)، با نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین و همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین و اتاق اصناف استان قزوین برگزار خواهد شد.
وی افزود : نمایشگاه در فضایی به مساحت 3000 متر مربع با حضور بیش از 115 تولید کننده و عرضه کننده محصولات در حوزه مواد غذایی،شوینده و بهداشتی برپا می شود و تولید کنندگان و نمایندگی های عرضه مستقیم کالا با ارائه تخفیف محصولات خود را عرضه می کنند.
وی خاطر نشان کرد : کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می شود از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تأئید کارشناسان سازمان صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف استان قزوین بوده و بازرسان این سازمان ها بر نحوه فروش غرفه داران نظارت دارند.
نیک فطرت یادآور شد : از جمله اهداف این رویداد اقتصادی می توان به تامین مایحتاج عمومی و تنظیم بازار، کنترل قیمت‏ها و نیز ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا اشاره نمود.
نیک فطرت در پایان یادآور شد: نمایشگاه فروش بهاره در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)،جنب صدا و سیما جهت بازدید عموم دایر خواهد بود.