پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت از 1 لغایت 4 دی ماه برگزار می شود
١٣٩٤/٠٩/٢٩
پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت از 1 لغایت 4 دی ماه برگزار می شود
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین هادی نیک فطرت مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اعلام کرد : پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت از 1 لغایت 4 دی ماه به مدت 4 روز برگزار خواهد شد .
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اظهار کرد :  با تلاش صنعتگران ، سرمایه گذاران و مدیران جهت گیری کشورمان بسوی صنعتی شدن ، قابل ملاحظه و تحسین بوده و به عنوان یکی از  بخش های مهم در اقتصاد کلان کشور ایفای نقش می نماید .
وی افزود : استان قزوین نیز بلحاظ دارا بودن زیر ساخت ها و پتانسیل های صنعتی از جمله استقرار شهرکهای صنعتی و بخصوص شهر صنعتی البرز و تنوع تولیدات صنعتی و معادن غنی و صادرات محصولات تولیدی موقعیت ویژه ای را برای گسترش روزافزون این بخش فراهم و به یکی از مهمترین مراکز صنعتی کشور تبدیل شده است .
نیک فطرت گفت : این نمایشگاه با هدف ایجاد زمینه مناسب براساس استانداردهای جهانی در راستای فراهم کردن فضای سالم رقابتی میان مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی برپا است که این امر سبب ایجاد فرصت برای این صنعتگران به بازارهای هدف می‌شود. آشنایی تجار با جدیدترین دستاوردهای تولیدکنندگان و ایجاد ارتباط بیشتر بین این دو بخش در راستای رشد اقتصادی در بخش صنعت، معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان،گسترش کانالها و خصوصاً توسعه صادرات غیر نفتی  از دیگر اهداف این نمایشگاه است.
وی افزود : این نمایشگاه در فضایی به مساحت 2000 مترمربع و با مشارکت بیش از 45 واحد صنعتی از استان های قزوین ، تهران ، البرز و اصفهان برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان گفت : این نمایشگاه در مدت برگزاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)،جنب صدا و سیما از  ساعت 15 الی 21 پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود .