چهارمین نمايشگاه تخصصي برق،الكترونيك و مخابرات برگزار مي شود
١٣٩٤/٠٩/٠١
چهارمین نمايشگاه تخصصي برق،الكترونيك و مخابرات برگزار مي شود
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین هادی نیک فطرت مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اعلام کرد: چهارمین نمايشگاه تخصصي برق ،الكترونيك و مخابرات از تاریخ  3 لغايت 6 آذر ماه به مدت 4 روز در فضايي به مساحت 1500 متر مربع با حضور بیش از 30 مشارکت کننده برگزار خواهد شد .                                                                                                                                                               
 وی افزود: مشارکت‌کنندگان از استانهای تهران ، اصفهان، قزوین و البرز محصولات و دستاوردهای خود را در زمینه‌های تجهیزات برقی ، تابلو برق،  انواع سیم و کابل، دوربین‌های مداربسته، ،سیستم‌های امنیتی، وسایل توزیع و کنترل نیروی برق، لامپ و صنایع روشنایی در معرض دید بازدیدکنندگان و متخصصین قرار خواهند داد.
نیک فطرت اضافه کرد : ایجاد فضای تخصصی و آشنایی هرچه بیشتر متخصصان با این بخش و تکنولوِژی‌های جدید، شناخت فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری و ایجاد فضای رقابتی برای ورود به بازارهای جدید، سنجش توان رقابتی مشارکت‌ کنندگان و تحقیق و بازاریابی از جمله اهداف برگزاري این  نمایشگاه مي باشد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان یادآور شد : چهارمین نمايشگاه تخصصي برق،الكترونيك و مخابرات در مدت برگزاری از ساعت  15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید دایر می باشد.