روزبه استاندار قزوین : برگزاری این نمایشگاه بمنظور معرفی توانمندیهای صنعتی استان ،فرصت بسیار مغتنمی است.
١٣٩٤/٠٥/٢٧
روزبه استاندار قزوین : برگزاری این نمایشگاه بمنظور معرفی توانمندیهای صنعتی استان ،فرصت بسیار مغتنمی است.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین روزبه استاندار قزوین طی بازدید از دومین نمایشگاه تخصصی صنایع کوچک و شهرک های صنعتی که عصر روز سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افتتاح شد گفت : برگزاری این نمایشگاه برای استان ما که یک استان صنعتی هستیم بمنظور معرفی توانمندیهای صنعتی استان ،فرصت بسیار خوب و مغتنمی است و از تمامی صاحبان صنایع درخواست داریم که به منظور تبادل اطلاعات و تجربیات همایش های علمی برگزار نمایند.
روزبه  ضمن اشاره به سفر سفرا به استان قزوین ادامه داد : خوشبختانه این نمایشگاه همزمان است با سفر سی سفیر و رایزن اقتصادی از کشورهای مختلف که یکی از برنامه های ایشان بازدید از این نمایشگاه است. وی گفت : در این نمایشگاه که بخشی از ظرفیت های استان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است صاحبان صنایع باید از این فرصت استفاده نموده و ارتباط لازم را با این نمایندگان داشته باشند.
استاندار قزوین خاطر نشان کرد : شاکله استان قزوین واحدهای صنعتی هستند که در استان فعال می باشند و با توجه به شرایط سخت تحریم شاهد رخدادهای بسیار مهمی در این عرصه بوده ایم که  این نتیجه سعی و تلاش مدیران ،مهندسان،تکنسین ها و مجموعه عزیزانی است که با سعی و تلاش فراوان در این عرصه زحمت می کشند.
روزبه ادامه داد : واحدهای تولیدی در هر رشته ای که فعالیت می نمایند بایستی بجای رقابت وارد عرصه رفاقت شوند که این مسأله علاوه بر بهبود تولیدات داخلی بر صادارت محصولات نیز تأثیر خواهد داشت.
استاندار قزوین افزود : ایجاد شهرک های صنعتی در حوزه های مختلف از جمله شهرک صنعتی  انگور،شهرک صنعتی خودرو و زیتون می تواند نقش بسیار مهمی را در توسعه صنعت استان ایفا نماید.
وی در پایان ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی صنایع کوچک و شهرک های صنعتی گفت : اوضاع صنعتی استان قزوین شرایط بسیار خوبی دارد و در آستانه هفته دولت تعدادی از واحدهای صنعتی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.