نمایشگاه «طرح ضیافت رمضان» بکار خود پایان داد
١٣٩٤/٠٣/٣١
نمایشگاه «طرح ضیافت رمضان» بکار خود پایان داد
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین نمایشگاه طرح ضیافت رمضان از 22 لغایت 30 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار گردید و بمدت یک روز تمدید شد.
در این نمایشگاه تولیدکنندگان و نمایندگی‌های عرضه‌ی مستقیم مواد غذایی تحت نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف استان قزوین با ارائه‌ی تخفیف مناسب محصولات خویش را عرضه نموده و قیمت گذاری این کالاها توسط کارشناسان این سازمانها انجام گردید.
 تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها٬ تأمین نیازهای اساسی مردم٬ عرضه‌ی مستقیم کالا توسط نمایندگان در فضاهای رقابتی برای افزایش تنوع انتخاب و خرید مردم و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز و عرضه‌ی محصولات جدید شرکت‌های فعال غذایی و بهداشتی از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه بود.
این نمایشگاه در فضایی به مساحت 2000 مترمربع برپا بوده که در آن مشارکت کنندگان به ارائه و عرضه‌ی اقلامی چون روغن٬ برنج٬ گوشت٬ حبوبات٬ قند و شکر٬ مواد پروتئینی٬ مواد شوینده و بهداشتی٬ مرغ و  … اقدام نمودند .
نمایشگاه طرح ضیافت رمضان در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)،جنب صدا و سیما جهت خرید عموم و شهروندان محترم استان قزوین دایر بود .