استاندار در جلسه شورای سازمان : مبالغ ارزش افزوده با مدیریت سازمان همیاری به یک صندوق مشترک توسعه مدیریت شهری تبدیل گردد .
١٣٩٣/١٢/٢٣
استاندار در جلسه شورای سازمان : مبالغ ارزش افزوده با مدیریت سازمان همیاری به یک صندوق مشترک توسعه مدیریت شهری تبدیل گردد .
 
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین، آقای روزبه استاندار محترم در سی و سومین جلسه شورای سازمان همیاری ، طی یک سخنرانی مبسوط به نکات ارزشمندی اشاره و تأکید داشتند . ایشان ضمن تأکید بر افزایش کیفی و کمی خدمات شهری که توسط شهرداری ها به مردم ارائه می شود ، یادآور شد شهرداری ها در این خصوص می بایست به فرهنگ عمومی شهری و حقوق شهروندی توجه ویژه و خاص داشته باشند و با فرهنگ سازی علاوه بر صرفه اقتصادی در تمامی امور شهری ،‌الگوی مصرف مناسبی را برای شهروندان ارائه نمایند .
استاندار در ادامه گفت : من به سازمان همیاری و پتانسیل های آن کاملاً آشنا و واقف هستم و باید سازمان همیاری در بحث آموزش به سر فصل های کاربردی آموزش جهت کارکنان شهرداریها و شوراها توجه بیشتری داشته باشند . روزبه ضمن انتقاد استفاده از مبالغ ارزش افزوده برای امور جاری و هزینه های پرسنلی توسط شهرداریها ، تأکید کرد می بایست این مبالغ به صورت کامل در اختیار سازمان همیاری استان جهت انجام پروژه های مناسب عمرانی و مدیریت شهری قرار بگیرد و در واقع یک صندوق مشترک توسعه مدیریت شهری با سهام همه شهرداری ها و با مدیریت سازمان همیاری تشکیل شود .